Alt om vores side

Hvordan navigerer jeg rundt på jeres hjemmeside?

Vi har designet vores side med fokus på at være intuitiv og opfylde dine forventninger optimalt.

Når du skal skifte dine dæk, er det super enkelt. Her er trinnene:

  • Vælg størrelsen på dine dæk på vores hjemmeside.
  • Tjek vores udvalg af dæk, der matcher din søgning.
  • Find alle oplysninger, detaljer, kundeanmeldelser og priser på vores produktside.
  • Gå til din kurv, og vælg de andre produkter og tjenester, der kunne interessere dig.
  • Bekræft din dækordre ved at udfylde dine fakturerings- og leveringsdata.

Din dækordre leveres snart hjem til dig eller til monteringsstationen...

Første gang på vores side?

Du får en ekstraordinær kundeoplevelse! Hele hjemmesiden er designet med fokus på altid at tilpasse sig dine behov, uanset tidspunkt eller medie (smartphone, tablet, computer, laptop). Siderne er meget lette at læse, og hjemmesiden er ekstremt hurtig. Hyg dig med at browse løs!

Hvor lang tid tager det at bestille hos jer?

Der har aldrig før været så simpelt at bestille dæk hjemmefra... Du kan lægge en bestilling på vores side, på mindre end 3 minutter! Når vi har modtaget accepten af din betaling, udløser vi bestillingen på lageret. Dækkene klargøres derefter om dagen og forlader lageret samme dag eller, afhængig af ordretidspunktet, næste morgen.

Derefter kan du følge din ordre med det pakkenummer, vi sender til dig på e-mail. Speditøren leverer pakken dig i henhold til ordrens valgte adresse: hjemme, på arbejdspladsen, til monteringsstation eller et andet sted.

Sælger I til fagfolk?

Vi hjælper alle vores kunder: enkeltpersoner eller fagfolk, lejere eller brugere. Hvis du er arbejder med dæk, får du adgang til særlige priser.

Sælger I til værksteder?

vores partnerværksteder anerkender os for vores professionalisme! Hvis du er et værksted og vil bestille fra Grip500, så kontakt os! Vores brede udvalg, vores priser og vores kvalitet af leveringen er alle sammen fordele, som du vil sætte pris på.

Sælger I til langtidslejere?

Er du lejer med kort eller lang lejekontrakt? Du administrerer en flåde af køretøjer: personbiler, erhvervskøretøjer, varevogne eller lastvogne? Grip500 er til for din skyld! Vores indkøbsteam, vores priser, vores servicekvalitet, vores monteringsstationer, vores europæiske dækning og vores centraliserede faktureringssystem er reelle aktiver, som giver dig mulighed for at købe til den rigtige pris, let og lige til.

Hvad er jeres åbningstider?

Grip500 har åbent 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen og 365 dage om året ... Og overalt i Europa. Den store fleksibilitet og europæiske dækning giver os mulighed for at hjælpe dig overalt og når som helst. Vores kundeservice er tilgængelig fra kl. 8-18.00 uden afbrydelse (GMT +1, ANDORRA-LA-VELLA, ANDORRA).

Hvordan kan vi kontakte dig?

Grip500 har udviklet et meget effektivt "ticket"-system, der giver dig mulighed for at stille alle dine spørgsmål direkte på siden.

Således spilder du ikke tiden i telefonen, på overførsler mellem support og musik, mens du venter ....

Hvad gør jeg?

Det er meget enkelt: du markerer årsagen til din anmodning (levering, betaling, tilgængelighed eller andet ...), skriver dit spørgsmål og sender det.

Vi svarer dig meget nøjagtigt, takket være vores erfarne kundesupport.

Ændres priserne ofte?

Takket være vores store købsvolumen og vores evne til altid at give dig de bedste priser og rigtige dæk, opdaterer Grip500’s side løbende priserne.

Når du finder de dæk, snekæder

  • Læg dem i din kurv.
  • Bekræft din ordre.
  • Fortsæt med betalingen.

Din ordre er allerede på vej!

Hvad sker der, hvis jeg finder dækkene billigere?

Hvis du finder dem billigere, tøv ikke med at kontakte os! Vi analyserer din anmodning for at se, om det er et sammenligneligt tilbud og vender meget hurtigt tilbage til dig med et bedre forslag.

Hvordan sender jeg varer retur?

Når du søger efter dæk, skal du sørge for at vælge den rigtige dækstørrelse og årstid.

Således begrænser du risikoen for en returnering, som ikke gavner nogen ...

Hvis du alligevel skal returnere varen, skal du bare gå til afsnittet "Kontakt os" og bede om en returnering.

Har I også værksteder?

Vi arbejder med over 40.000 partnervæksteder i Europa.

Alle vores værksteder er uddannet til at montere dine dæk eller komplette hjul på professionel vis.

Hver af dem tilbyder at..:

  • Afmontere dine gamle dæk.
  • Udskifte ventilen.
  • Montere de nye dæk.
  • Afbalancere dine dæk.
  • Bytte dine dæk.

Hvis du ønsker andre tjenester, så tøv ikke med at spørge dem! De vil med glæde have dig som en af deres nye kunder.

Er de viste priser med eller uden moms?

Alle de priser, der vises på Grip500’s side, er inklusive moms. Momsen er allerede inkluderet i vores salgspris. Hvis du til gengæld er erhvervskunde i et land, der praktiserer selvangivelse af hjemmemarkedssalg, opkræver vi ikke moms. Hvis du til gengæld er erhvervskunde i et land, der ikke praktiserer selvangivelse af hjemmemarkedssalg, opkræver vi momsen, som du derefter kan trække på din momsangivelse.

Inkluderer dækkenes priser også montering?

På Grip500’s hjemmeside, omfatter dækpriserne ikke prisen for monteringen, du betaler kun prisen for produkterne. Du kan frit vælge at få dine dæk monteret hos en af vores monteringspartnere eller på den adresse, du vælger. Alle vores monteringspartneres tjenester og priser vises på deres kort, som du finder under valideringen af din kurv eller i sektionen "montering".

Hvordan ved jeg, om min ordre er gået igennem?

Når din ordre er valideret, sender vi dig en bekræftelses-e-mail.

Denne e-mail giver dig mulighed for at:

  1. Få information om at din ordre korrekt modtaget.
  2. Tjekke om du har bestilt de rigtige produkter i de rigtige størrelser og rette mængder.
  3. Vide at vores team allerede er i gang med af klargøre pakken.

Kan jeg ændre min leveringsadresse, når jeg har lagt min ordre?

Når vi har registreret din ordre, sender vi dig en bekræftelse.

Hvis du ønsker at ændre din leveringsadresse, vil vi være taknemmelige, hvis du fortæller os det så hurtigt som muligt, ved at gå til vores hjemmeside, under fanen "kontakt os".

Faktisk forbereder vores teams allerede din ordre med det samme.

Du skal derfor informere dem omgående, før leveringsmærkaterne printes og dine dæk bliver sendt.

Hvordan annullerer jeg min ordre?

For at være i stand til hurtigst muligt at behandle din anmodning om en ændring eller annullering af din ordre, beder vi dig om at kontakte os, ved at gå ind på vores side under fanen "Kontakt os" og indgive anmodningen der. Det tillader os at behandle din ændrings- eller annulleringsanmodning hurtigt.

Er alle dækkene på hjemmesiden tilgængelige?

Alle de dæk, vi præsenterer på vores side, er tilgængelige på tidspunktet for deres offentliggørelse. Vi anbefaler, at du foretager dit valg hurtigt, så du undgår at dine ønskede dæk købes af andre i mellemtiden. Da vi har Europas bredeste dæksortiment, er vi sikre på, at du finder det rigtige valg til din bil.

Er snekæderne på jeres hjemmeside tilgængelige?

Alle de snekæder som vi viser på Grip500’s side er tilgængelige. For at sikre, at du modtager varerne hurtigt, anbefaler vi, at du afgiver din ordre så hurtigt som muligt. Det giver dig mulighed for at køre sikkert og uden fare for at blive fanget i sneen.

Hvordan bruger jeg min rabatkode til Grip500?

Har du modtaget en rabatkode fra Grip500 ? Tillykke, ud over vores meget aggressive priser, kan du kopiere og indsætte denne kode ved valideringen af din indkøbskurv. Din betaling og faktura afspejler denne prisnedsættelse.

Hvor kan jeg stille flere spørgsmål?

Hvis dit spørgsmål ikke allerede er besvaret i vores ofte stillede spørgsmål (FAQ), kan du altid gå til vores side, under "kontakt os". Du kan både få råd og stille de spørgsmål, der er vigtige for dig. En af Grip500’s eksperter læser det og giver dig et passende svar hurtigst muligt.

Hvorfor bør jeg oprette en konto?

Grip500’s kundekonto giver dig mulighed for at finde alle de ting, du har brug for:

  • Ordrehistorik.
  • Din dækstørrelse, dine snekæder, batterireference.
  • Kontaktoplysningerne på din monteringsstation.
  • Din leveringsadresse

Jeg har lavet en fejl i min ordre, hvad skal jeg gøre?

Hvis du, når du modtager din ordrebekræftelse, bliver klar over, at der er sket en fejl (forkert adresse, forkert dækstørrelse ...), anbefaler vi, at du kontakter os så hurtigst muligt for at foretage de nødvendige ændringer.. Det er super enkelt; gå til vores side, under "kontakt os" og følg vejledningen.

Hvad er fordelen ved at bestille mine dæk online?

Det giver flere fordele at bestille dæk online hos Grip500:

  • Du undgår at spilde tid og penge ved at skulle hen på et værksted, for at vælge dine dæk.
  • Du behøver ikke at vente på en ledig sælger, der kan hjælpe dig.
  • Mens du sidder godt hjemme i din egen stue, kan du i ro og mag vælge de rigtige dæk, der passer til dine behov.
  • Du modtager heller ikke nogen mangelfuld rådgivning fra en sælger, der lige skal have tømt sit lager eller hellere vil sælge ét mærke frem for et andet.
  • Du opnår betydelige besparelser.
  • Vi foreslår en lang række værksteder i nærheden af dig. Dækspecialisterne ved, hvordan man monterer dine dæk korrekt på din bil.
  • Du kan bestille hos os, uanset hvor du er i Europa.
  • De bedste eksperter er til din rådighed.

Hvordan bestiller jeg mine dæk?

Det har aldrig været lettere at bestille dæk!

  • Du finder størrelsen på dine dæk på siden af dem.
  • Gå derefter videre på Grip500, skriv størrelsen på dine dæk, og bekræft søgningen.
  • Vælg mellem mere end 100 mærker, 25.000 modeller og 200.000 dækreferencer.
  • På produktsiden finder du alle detaljer, beskrivelser, kundevurderinger, sammenligninger, mærkninger og etiketter.
  • Du skal bare godkende din kurv.
  • Din dækordre leveres snart hjem til dig eller til din monteringsstationen...

Hvordan bestiller jeg mine snekæder?

Det går som en leg af bestille snekæder hos Grip500!

  • Gå til fanen snekæder fra din startside.
  • Udfyld størrelsen på dine dæk.
  • Du finder et stort udvalg af snekædemærker i dine søgeresultater.
  • Du kan derefter vælge snekæder i betragtning af kundevurderinger, beskrivelser og homologeringstest.

Bekræft din ordre ... så kommer dine snekæder til dig!

Kan jeg ændre det bestilte antal dæk?

Hvis du ønsker at ændre det bestilte antal, efter bekræftelsen af din ordre, skal du kontakte os så hurtigt som muligt for at foretage ændringen, før vi sender dine dæk.

Det er lige til - bare gå til vores fane "kontakt os", angiv dit ordrenummer og den ændring, der skal foretages.

Vi bekræfter ændringen via e-mail.

Kan jeg bestille flere dækstørrelser i samme ordre?

Før du bestiller, anbefaler vi, at du aflæser dækstørrelsen på dine for- og bagdæk omhyggeligt.

Læg det første sæt dæk til din indkøbskurv, og klik på "Fortsæt indkøb" for at vælge det næste sæt dæk.

Når du har føjet alle dine varer til din indkøbskurv, skal du bare bekræfte din indkøbskurv.

Hvordan går I så videre med min ordre?

Når din ordre er bekræftet, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Dermed ved du, at din ordre er kommet ind i vores systemer.

Du behøver ikke at gøre mere. Vores logistikafdeling forbereder dine varer og sender dem til dig.

Derefter tager fragtmanden sig af at levere dem til den leveringsadresse, som du angav i din ordre.

For at alt forløber uden problemer, sender vi dig et pakkesporingsnummer, der fortæller dig, hvor din pakke er.

Hvorfor købe på GRIP500?

Grip500 er markedets mest succesrige hjemmeside:

  • Vores computersystem giver dig mulighed for at bestille hurtigt og sikkert.
  • Uanset om du er på din smartphone, tablet eller computer, er det let af finde rundt på siden.
  • Vores indkøbere har valgt de største og bedste mærker inden for dæk, fælge og andet tilbehør til den bedste pris til dig.
  • Vores optimerede processer giver dig mulighed for at få din ordre utroligt hurtigt.
  • Vores europæiske netværk af monteringsstationer giver dig mulighed for at få din bil leveret eller endda repareret (og serviceret) overalt og til de bedste priser.

Hvorfor ændrer I priserne på dækkene?

Grip500’s indkøbere er altid på udkig efter markedets bedste priser.

Vores lagre udvikler sig hver dag, og vi kæmper løbende for at vælge de største mærker til de bedste priser til dig.

Derfor påvirkes salgsprisen af vores indkøbspris, der fortsætter med at stige eller falde.

Hvorfor har dækkene forskellige priser?

Vores dækpriser påvirkes af mange faktorer:

  • Det er ikke alle mærker, der har samme kvalitet.
  • De disponible dækmængder varierer, afhængigt af efterspørgslen (sæson, ferietid, vejr ...) og udbuddet (produktion, råvarer ...).
  • Dæktyper, europæisk mærkning, dækkenes ydeevne er blot flere parametre, der kan gøre en forskel.
  • Konkurrenternes tilbud giver os mulighed for altid at fastholde de bedste priser.

Hvem skriver anmeldelserne af dækkene?

Vi beder vores brugere om at give deres mening, når de har kørt en række kilometer med vores dæk.

Derfor kan få en objektiv mening, som afhænger af brugen, køretøjets mærke, årstiden og mange flere kriterier, som fx bremseevne, rullemodstand, opførsel i sving, komfort eller endda lydniveau.

Hvem skriver anmeldelser af snekæder?

Da vi ikke bruger snekæder hver dag, og mange andre har brug for gode råd, kan du fortælle os, hvad du synes om dit køb. Vi offentliggør din mening på Grip500’s hjemmeside, så andre kunder kan få alt at vide om snekæderne (let montering, greb, tilspænding ...).

Kan jeg bruge en rabatkode på GRIP500?

Grip500 arbejder dagligt for at tilbyde dig de bedste priser.

Hvis du ifm. en ekstraordinær begivenhed, er så heldig at få en rabatkode, kan du indtaste den, når du bekræfter din indkøbskurv, på siden "betalingsmetode".

Beløbet i procent eller i euro trækkes fra købet ved betalingen.

Indgår I sponsoraftaler?

Omtale er meget vigtig for Grip500. Hvis du er tilfreds med vores service og tjenester, er du meget velkommen til at dele din erfaringer med venner og familie på de sociale netværk (Facebook, Twitter, Instagram) eller via internetportaler med kundeanmeldelser (trustpilot m.fl.).

Vi takker dig varmt for din loyalitet!

Hvordan bestiller jeg dæk på internettet?

  • Gå på Grip500.
  • Indsæt størrelsen på dine dæk.
  • Vælg et produkt.
  • Få dine dæk leveret til den valgte adresse (hjem, arbejdsplads, monteringsstation, venner).

Hvorfor bestille dæk på internettet?

  • Når man ønsker et stort udvalg er det umuligt at opbevare så mange dæk på et værksted.
  • Ingen kan slå vores priser, fordi vores faste omkostninger er lavere end bilcentrenes.
  • Fordi vi holder åbent hele ugen, 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
  • Der er aldrig nogen ventetid.
  • Du kan vælge frit og objektivt, uden at blive påvirket af en sælger, der helst vil fokusere på visse mærker.
  • Sikker betaling og databeskyttelse er ekstremt vigtigt for os.

Hvad gør jeg, hvis jeg nu har lavet en fejl, da jeg bestilte mine dæk?

Hvis du modtager din ordrebekræftelse via e-mail, og ser, at den bestilte dækstørrelse ikke svarer til størrelsen, som står på siden af dine dæk, skal du gå direkte til siden "kontakt os" på Grip500’s side og fortælle os det.

Så kan vi ændre ordren, inden vi sender den.