Et nyt Michelin Power Cup 2 er endnu mere fokuseret på banekørsel end Power 5 og Power GP. Designet af Michelin Power Cup 2 havde primært til formål at være til banekørsel, men dets form og sammensætning gør det muligt for det at blive godkendt til vejbrug. Det er dog stadig et dæk, der er specielt designet til banen, med en lavere rilleprocent (4 % foran / 5 % bag), hvilket giver det bedre greb på tør belægning, selvom det går ud over vanddræningen. Skuldrene er også af en meget markant "slick" type, og bagdækket har en særlig banegummi sammensætning. Dette dæk giver derfor føreren mulighed for at presse sin maskine til det maksimale på banen, samtidig med at det er godkendt til vejbrug. Selvom Power Cup 2 er mindre alsidigt end Power GP, giver det bedre præstationer på banen.
Gummi er primært designet til banen, med sin MICHELIN 2CT sammensætning foran og MICHELIN 2CT+ bagpå.
Dets rilleprocent på 4 % foran og 5 % bagpå gør det godkendt til vejbrug.
Siderne er udstyret med "Premium Touch Technology"
Michelin Power Cup 2
Michelin Power Cup 2
Michelin Power Cup 2
Michelin Power Cup 2