Grip500 er en af europas førende, når det gælder salg af dæk på internettet. Vores hjemmeside dækker mere end 25 lande i Europa. Vores knowhow bygger på flere søjler:
- Køb.
- Logistik.
- Distribution.
- Computersystemer.
- Kundetilfredshed.
Grip500 er en af europas førende, når det gælder salg af dæk på internettet. Vores hjemmeside dækker mere end 25 lande i Europa. Vores knowhow bygger på flere søjler:
Vi har udviklet et smart "ticket"-system, der giver dig mulighed for at sende os alle dine anmodninger på ét sted. Det giver os mulighed for at modtage, analysere og svare på alle anmodninger meget hurtigt.
Du undgår derfor de lange minutter, der går tabt i telefonen.
Vores team i eftersalgsservice trænes løbende i at kunne besvare alle dine spørgsmål på en klar og præcis måde.
Grip500 rummer markedets bedste menneskelige ressourcer. Erfarne kvinder og mænd inden for hvert deres felt. Alle vores medarbejdere glæder sig meget over deres respektive opgaver og engagerer sig med stor lidenskab.
Fra dæk- og reservedelseksperter til computerprogrammører, eftersalgsservice, regnskab, indkøb, hr og endda controlling... Alle har kun én udfordring: At gøre det bedste for dig!
Indkøbsteamet arbejder dagligt med udbud, kvalitetsundersøgelser og forhandlinger, for at hjælpe dig med at finde de rigtige dæk, reservedele og tilbehør.
Vores mere end 200 leverandører giver os mulighed for at være sikre på, at vi tilbyder dig de bedste produkter til den bedste pris.
Hos Grip500 har vi en overbevisning: Kunden er den eneste, der kan vælge det dæk, der passer til netop hans eller hendes behov. Vi har fordelen af at tilbyde markedets største udvalg (så længe mærkerne følger love, kvaliteter og miljøstandarder).
Takket være vores detaljerede produktark, kan du vælge de dæk, der passer bedst til dig. Du vil aldrig blive påvirket uhensigtsmæssigt af en sælger, der er ivrig efter at få tømt sit lager eller gerne vil optimere fortjenesten.
Hos Grip500 er vi kun besat af én ting: kundetilfredshed ! Når vi fokuserer på den indikator, kommer alle de andre tegn på gode præstationer: loyalitet, omsætning, udvikling over tid.
Når du tjekker vores blogs, kundetilfredshedsportaler, presseartikler og diverse internetfora, kan du se, at vores kunder er yderst tilfredse med vores tjenester, priser og tilgængelighed.
Selvfølgelig er der altid nogle få, uheldige tilfælde ud af millioner af ekspeditioner. Vid, at vi besvarer alle sammen, hver og en. Vi leverer altid et professionelt svar på enhver anmodning.